Podrobnosti o odstúpení
Podrobný popis práva na odstúpenie nájdete vo Všeobecných zmluvných podmienkach. Tu sme zhrnuli iba najdôležitejšie informácie.
Právo na odstúpenie
Po objednaní v internetovom obchode má spotrebiteľ právo odstúpiť od kúpy do štrnástich dní odo dňa prevzatia objednaného tovaru.
Právo na odstúpenie sa nevzťahuje na výrobky alebo prístroje poškodené v dôsledku nesprávneho používania alebo zneužitia.
Všeobecné zmluvné podmienky (VZP) obsahujú podrobné informácie o práve na odstúpenie. VZP a tlačivo na odstúpenie od zmluvy zasielame k každej objednávke ako prílohu automatického potvrdzovacieho e‑mailu v pdf formáte.
Postup uplatnenia práva na odstúpenie
- Právo na odstúpenie môže uplatniť fyzická osoba – spotrebiteľ.
- Právo na odstúpenie možno uplatniť do 14 dní od prevzatia tovaru, bez udania dôvodu.
- Ak chcete uplatniť právo na odstúpenie, odošlite vyplnené tlačivo na odstúpenie od zmluvy na e‑mailovú adresu info@medimarket.hu.
- Ak zasielate oznámenie poštou, odporúčame poslať ho doporučene, aby bol jednoznačne preukázateľný dátum odoslania.
- Vyhlásenie o odstúpení by malo obsahovať zoznam výrobkov, ktorých sa odstúpenie týka.
- Uveďte číslo účtu a meno majiteľa účtu, aby sme vám mohli vrátiť kúpnu cenu.
- Vrátený tovar zašlite na adresu zákazníckeho servisu:
Scart Kft. 2730 Albertirsa, Koltói Anna utca 39. tel: 06 53 200108
- Odstúpenie sa môže týkať: prístrojov, sieťových adaptérov, príslušenstva (kábel, konektor, rozbočovač, manžeta, sonda, ošetrovacia hlava atď.), neotvorených hygienických výrobkov a spotrebného materiálu.
- Na otvorené hygienické výrobky a spotrebný materiál (napr. samolepiace a opakovane použiteľné elektródy, gél, soľ, sondy do telesných dutín, stimulačné rukavice‑ponožky a pod.) sa povinnosť spätného odkúpenia nevzťahuje, tieto prosím nezasielajte späť.
- Náklady na vrátenie znáša kupujúci.
- NE posielajte tovar na dobierku! Balík zaslaný na dobierku nie je možné prevziať a náklady na jeho vrátenie hradí kupujúci.
- Vracanie tovaru po jeho doručení skontrolujeme.
- Na výrobky nesprávne používané alebo poškodené sa záruka spätného odkúpenia nevzťahuje. Náhradu škody spôsobenej nesprávnym použitím hradí kupujúci.
- V liste oznamujúcom odstúpenie uveďte číslo účtu, meno majiteľa účtu, názov banky, pri zahraničných účtoch IBAN a/alebo SWIFT kód, na ktorý si želáte vrátenie kúpnej ceny.
- Vrátenie peňazí prebehne po obdržaní vráteného tovaru v čo najkratšom možnom termíne, najneskôr do (14) štrnástich dní.
- Ak si želáte tovar priniesť osobne, môžete tak urobiť, avšak na našej zákazníckej linke neposkytujeme vrátenie peňazí v hotovosti.
Výnimky z práva spotrebiteľa na odstúpenie a zrušenie zmluvy *
29. §(1) Spotrebiteľ nemôže uplatniť právo podľa § 20
- a) v prípade zmluvy o poskytovaní služby po jej úplnom splnení, ak podnik začal plniť so zreteľným predchádzajúcim súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ prijal, že po úplnom splnení služby stratí právo na odstúpenie;
- c) v prípade výrobku, ktorý nebol vyrobený vopred a ktorý bol vyrobený podľa pokynov spotrebiteľa alebo na jeho výslovnú žiadosť, alebo v prípade výrobku, ktorý bol jednoznačne prispôsobený osobe spotrebiteľa;
- d) v prípade ľahko skazitelných výrobkov alebo výrobkov, ktorých kvalita sa zachováva iba počas krátkej doby;
- e) v prípade výrobku v uzavretom balení, ktorý z dôvodov ochrany zdravia alebo hygieny nemožno po otvorení vrátiť; (poznámka: takéto výrobky podľa nariadenia prijímame len v neotvorenom balení.)
- f) v prípade výrobku, ktorý sa svojou povahou po odovzdaní neoddeliteľne mieša s iným tovarom;
*Uviedli sme iba výnimky, ktoré môžu byť relevantné pre náš obchod.